Falfirkák

Megosztás IWIW-en Megosztás Twitter-en Megosztás Facebook-on Share/Bookmark

Ha jól emlékszem Pompei romjai közt az egyik legfontosabb leletek falfirkák voltak. Ezen felbátorodva úgy gondoltam, hogy a „Heaven of Peace” városának egy eldugott hostelszobájában található falfirkák is (előbb, vagy utóbb) jelentőséggel bírnak majd, s készítettem pát fotót az érdekesebbekeről.

Akadnak negatívabb, sőt, talán kicsit ijesztő kommentek is, amik – amennyiben hiszünk nekik – egészen más történetet mesélnek el, mint a város neve. Akadnak rajzok, egyszerű ittas köszöntés és nyílt kérdések is, amikhez bárki csatlakozhat.

Megtaláltam az első cseh utazó feljegyzését is, de magyart nem találtam, akárhogy kerestem is. Talán ma felkerül az első magyar szó, talán nem. Még nem tudom.

 

beavisnail 1 hozzászólás
Címkék: tanzánia

A bejegyzés trackback címe:

https://elmentekotthonrol.blog.hu/api/trackback/id/tr662015181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

johnnybravo86 2010.05.19. 22:07:35

szerintem mindenképp kerüljön fel magyar falfirka is :-) Ha megtennéd az én kedvemért akkor a következő szöveget örökítsd meg az utókornak. Tehát egy két ötlet és rádbízom, hogy melyiket vésed oda:

1) "Az oroszlán simogatása veszélyes"

2) "Én iszok, te iszol, ő iszik, mi iszunk, ti isztok, ők fizetnek!"

3) Mindenki színes bőrű, mert különben nem látszana!!!! (ez nem biztos, hogy jó ötlet)

4) Több férfi hagyná ott a családját, ha tudná, hogyan kell összecsomagolni.

5) Azok a bennszülöttek, akik dobokat ütögetve próbálják elűzni a gonoszt, komplett idiótának tűnnek azok szemében, akik a dudát tövig nyomva próbálják megszüntetni a közlekedési dugót.
süti beállítások módosítása